Tacksamhet!

                   
               
 
 
 
Jag vet inte riktigt varför men de sista dagarna har jag kännt ett sådant lugn när det gäller jobb & allt annat som träning + mål i livet. Jag har kännt en sådann stor tacksamhet för det jag har och dom människorna jag har runtomkring mig<3 Ni vet vilka ni är! Jag är tacksam för det livet lärt mig och för allt jag fått gå igenom även dom jobbiga bitarna, för det är dom som format mig till den starka tjejen jag är idag!
 
Jag är inte rädd för vad morgondagen har att erbjuda utan jag omfamnar alla möjligheter istället och ser fram emot allt kul som kommer hända framöver! Livet är en gåva och även om det inte alltid känns så kul eller som en dans på rosor så får man minnas allt som gör livet värt att leva var dag även! Tack till speciellt min kära sambo M och min väninna I för att ni är dom underbara människorna ni är och tack till min fina hunvakt P och till min underbara vovve såklart King!<3
 
Gör det bästa av varje dag och utnyttja alla möjligheter du har. Välj att se det postiva och det som är bra med dig själv & ditt liv för livet är alldeles för kort för att inte levas full ut!
 
 
 
 
 
 
 
2012-08-15 - 18:41:00 Tänkvärt | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Tacksamhet!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: