Påväg till:

Idag gick jag till jobbet som vanligt, intet ont anades om vad som väntade mig... 
 
Här har jag jobbat i snart 1 år för att nu få veta att min anställning kanske kommer att upphöra pga min avsaknad av körkort....Min arbetsplats kommer flytta framöver och kräver då körkort då kommer jag ej att kvalicera mig längre då jag ej har det ännu.
 
Jag har länge planerat att ta det dock men det har inte funnits tillfälle för detta än. Självklart blir jag besviken och ledsen då jag lagt ned min själ i mitt arbete med den här ungdomen. Detta går inte att lösa just nu så vi får se vad som händer jag vet mer på onsdag då det är definitivt. Och tro mig jag vet vikten av körkort, men allt har sin tid, right? Och jag är pågång att ta det inom en snar framtid!
 
 
 
2012-08-09 - 21:28:06 Personligt | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Påväg till:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: