Omega 3 frukost=)

Hej! Igår hadde jag sådann träningsvärk i benen att jag stupade isäng direkt efter jobb redan vid 18.30 ca. Inte så bra att ta ut sig så till max, men men jag vaknade 07.00 pigg =) Så jag startade dagen med träning 40 min powerwalk innan frukost! Jag tänker gå morgonpromenader varje dag jag har möjligheten=) Det blev kokta ägg till frukost.Gott! Den nya kaviaren med omega3 i kan uteslutas trots bara 14% fett + lyx baby youghurten å juicen men men det är ju faktiskt helg =) Och snart nog börjar allvaret med kosten=)
 
 
2012-08-04 - 09:28:21 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Omega 3 frukost=)

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! http://adaras.se

Det såg himla gott ut :D
2012-08-04 (17:53:06)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: