Nu åker håret=/

Uäääh! Jag som ej gillar å ha kort hår! Tycker inte kort hår är vidare snyggt på tjejer, inte mig allafall. Men men nu blir det lättare å träna =) Resultatet kommer i eftermiddag=) Bye bye långt hår för nu allafall=)
 
Vi får se hur länge jag kan hålla det för jag saknar det redan=/=( Men men det blir bra det är ändå så slitet efter sommaren! Då får jag ännu mer lust att träna å gå ned dom här kilona som är kvar! Imorse startade jag dagen med en morgonpromenad 30 min innan frukost=)
 

2012-08-29 - 10:52:38 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Nu åker håret=/

Postat av: LORISSA LOVEBOMB http://lorissalovebomb.se

Varför åker håret om du inte trivs i kort? Har du alopecia? :(
2012-08-29 (13:17:36)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: