Veckoslut! Nu tar vi långhelg!!<3<3

Tänk att den här veckan har varit så lång! Usch å fy! Inte konstigt när man jobbar över 100 tim 7dagar irad! Men men nu äntligen är det helg! Och långhelg till och med! Jag är ledig ända tills ons eller torsdag! Wieee!! Det lönar sig att jobba mkt i perioder ibland=D Men jag måste erkänna att det var tufft å gå upp imorse!! Men men jag fixade det! Och efter jobbet tog jag mig en välförtjänad sväng på stan! Hittade lite småsaker på Once, BYoung och HM! Bla en söt tubtopp, ett par capri byxor till sommaren, några nagellack och ett par hipsters! För att inte glömma den snygga zebrarandiga toppen med guldband! Härliga helg! Så skönt å va ledig nu ett par dagar! Och så skönt å va tilllabaka på bloggen! Maila gärna om vad ni vill läsa om framöver=D

2012-04-27 - 20:00:19 Shopping<3 | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Veckoslut! Nu tar vi långhelg!!<3<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: