Tack!<3<3

Många har frågat mig om hur jag gått vidare efter min kära mors bortgång och alla förändringar som skedde då, vi bytte lägenhet, jobb och allt förändrades på mindre än en sekund. Det är en lång berättelse. Ni kommer att få ta del av endel eller delar av den resan jag gjort här i bloggen. Det har gått lite mer än 2 år nu och jag börjar sakta men säkert hitta tillbaka till mig själv och tillvaron och framförallt glädjen i livet igen! Och det har jag mina underbara vänner och familj och min underbara vovve King att tacka för! Jag har så mycket att vara tacksam för! Och en stor glädjekälla i mitt liv är såklart min fina och underbara väninna Ingrid<3<3<3 Tack hjärtat för att du stöttat mig igen detta! Stöttat mig dagar då jag ej orkat gå upp ur sänge, ej mindre diska eller tvätta å städa tex. Tack för allt du gjort för mig! Tack för att du fanns där när jag behövde dig som mest! Och för att du förgyller mitt liv! Du är en Pärla! Och varje minut med dig är minnesvärd! Tack gumman för att du finns<3<3<3




Love you!


                                                                                                            

2012-04-28 - 12:15:43 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Tack!<3<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: