Söndagsmys!


Idag hadde jag kunnat ligga kvar i sängen hela dagen om jag fått. Haha. Som tur är har jag en hund som gosande och nyfiket väckte mig och påminde mig om att ta tag i dagen! Har ingen ny bild på sängen /sovrummet vårt men jag ska ta det framöver så att ni får se. Här kan man absolut spendera hela dagen i sängen<3 I god söndagsro!Jag har just varit ute med king och solen strålar utanför så det får nog bli en till promenad idag. Först lite söndagsmys!




Love!

                                                                                                                                  
                                                      

2012-04-29 - 13:43:35 Home/ Inredning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Söndagsmys!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: