Up 4 today;)

Tvätt! Första gången i nya tvättstugan;) Hmm får se hur det går;) Har mängder med grejjer dock! Shit! Hur kan man vänta så länge med att tvätta? Det här är bara en liten del av allt.... Hmmm... Har inte hunnit tvätta sedan vflyttade och det är få se nu: 3 veckor sedan! Succk! Att jag aldrig lär mig! Hmm ska bli bättre på det nu dock I promise myself that! Minst en gång i veckan! Man minns ju inte va man har annars! Hehehe=) Trist när man inte hittar det man ska för att det ligger i den nedrans tvättkorgen, eller hur?;)
Have a Beautyful day! Har massa ärenden å grejjer å stå i idag så vi ses nog inte förräns ikväll!
 C- Ya babes!<3


2010-05-25 - 08:07:38 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Up 4 today;)

Postat av: Maggie Makeup Addict http://maggiemakeupaddict.com

SVAR: Hur menar du påklistrat?

Om du läser listan på saker jag använt så ser du att jag redan använt primer och en skimrig skugga upptill (det syns väl?), men det var inte sotningen som var problemet utan att den orangea ögonskuggan i sig var så otroligt pigmenterad att även om jag bara duttade lite lite färg på ögonlocket så blev det helt otroligt insensivt, vilket jag älskar i vanliga fall ;)
2010-05-26 (02:49:01)

Postat av: Veronica <3 http://verraan85.blogg.se/

Hejsan allt bra med dig?=)
2010-05-30 (13:03:50)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: