Senn kväll/ Natt på akuten...

Fyy va trött jag är! Suck! Skallebank idag med å illamåendet å nacken har inte gett sig. Igår börja ena delen av rygg operationsärret att bukta ut lite även?? Jag spydde flera ggr och kunde knappt äta + kännde mig yr å konstig. Sambon ringde akuten som sa att vi behövde åka in, oh no orkade inte verkligen men men vi åkte in. Jag somna på några stolar i väntrummet, senn blev det vår tur, men värdena verka va ok, lite feber men inget annat, så vi blev hemskickade å hänvisade till vårdcentralen idag... Hmmm..... Kanske är en vanlig influensa bara... Hoppas att det ger sig för på vårdcentralen sätter jag inte foten frivilligt om man säger så....


Getting my beauty & recovery sleep...

2010-05-21 - 14:50:57 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Senn kväll/ Natt på akuten...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: