Maui på besök=)

Kära Maui kom på besök en sväng idag=) Jag orkade bara med en kort promenad idag då jag är sjuk men han verkade glad ändå. Fick massa pussar å kramar! Första gången han är här i nya lägenheten dock, han verka lite konfunderad minst sagt;) Men det har gått bra=)
Sålde byrån idag till ett äldre par även. Maui hälsa artigt när dom sa att det var ok gav jag honom klartecken så charma han dom direkt=) Sååå enormt go å söt! Love you! Här på kortet va han inte så glad på extra matte dock då jag precis sagt till honom att han inte fick springa efter änderna å ankorna i parken;) Men men det är inte alltid man kan få som man vill;)




2010-05-19 - 14:55:50 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Maui på besök=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: