Hall projekt;)


Hjärtat mitt har varit en ängel! Köp ljustakar på Ikea och fixat det mesta här tills jag kom hem! Jag blev helt paff när jag kom hem från jobb imorse å satte foten innanför dörren! Det blev finare än jag någonsin kunnat ana! Ljustakarna,lampan och dom 3 runda boxarna är helt nyinköpta av honom=) Helt på eget initiativ=)Jag har kompletterat med KARMA bokstäverna,rosen + stenen med texten " You´re the best. Välkommen skylten hitta jag i en liten inredningsbutik å blomman med+ bokstäverna. Stenen är en present från hjärtat mitt. Annars har han placerat ut Hyllan å grejjerna själv=) Wow! Jag blev så rörd att jag börja gråta lite ;) Så vackert! Vilket välkommnande hem!!<3<3<3


Så otroligt vackert!!! Love it!! Det är inte helt klart än dock men snart;) Så kul att inreda! Å så kul att vi har lika stil jag å hjärtat mitt<3<3<3

2010-05-10 - 09:12:49 Home/ Inredning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Hall projekt;)

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Gud så vackert ni har fått det jätte fint! PUSS
2010-05-10 (14:32:12)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: