En dag på Ikea=)

Hej! Idag slutade jag jobbet 10.00. Sov på mitt andra jobb=) Miss it! Kul att jag kan fortsätta hoppa in där då å då. Framöver kommer jag helt jobba inom behandlingsarbete men just nu så har jag fast där jag är som assistent. Trivs bra där jag är för tillfället=) Vid elva tiden åkte jag å hjärtat till Ikea och provade ut en ny säng och valde ny vacker sängram<3<3 Hög som en princessäng <3<3 Helt underbar! Det kommer bli sååå fint! Å ingen som ramlar ned i skarven i mitten längre å får ont=)<3<3 Shoppade fina gardinstänger å lite annat hemma fix med=) Till lunch blev det Ika med <3<3 Tycker dom har rätt okej mat där ändå,eller vad säger ni? Visst är IKEA toppen?? I love IKEA<3<3



Lovely day!


2010-05-08 - 23:18:57 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på En dag på Ikea=)

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Håller med dig stumpan ikeas mat e fan god:) puss
2010-05-09 (01:40:58)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: