<3<3Sminkbordet<3<3


Tillfälliga sminkbordet i sovrummet;) Mitt gamla laptop bord jag köpte när vi flytta in i förrförra lägenheten huset vi hyrde. Där fick både sminkbord och laptopskrivbord + stora garderober + stor säng plats,.. Men men nu finns det bara rum för sängen och ett litet sminkbord, men men jag gillar sovrummet as it is allfall! Nya tapeter kanske blir ett måste för att täcka alla dumma hål dom förra hyresgästerna gjort men men det får bli ett lite senare projekt, sminkbordet med;) Först måste jag nog rensa, en gång till! Bland alla mina skönhetsprodukter och makeup! Längtar tills allt är färdigt! Nagellackshyllan kommer bli sååå coool! Å mega spegeln vi hitta på fyndet på IKEA med;) Mer bilder kommer allteftersom;)


Mycket makeup?? Har mer....hmmm..... Hur mkt har ni??


2010-05-11 - 13:01:11 Makeup & Skönhetsvård | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på <3<3Sminkbordet<3<3

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Haha härligt bord! Ja hade massa smink innan men slänger det mesta efter 4 månader nu mer:) Riktigt tjejigt att få ha sminkbord hemma! Va tycker killen om det hihi kram
2010-05-11 (14:12:12)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: