Wiie! Äntligen!




Wiee" Äntligen har jag fått tillbaka min vanliga mobil!! De har bytt displayen så nu är den super fräsch! =) Allt annat var kvar som bilder, spel å sms dock=) Toppen!! Lovely! Supersött blev mobilsmycket till även<3<3 Nu inser jag vilken toppen telefon jag har! Efter att ha haft en urkass urbota dum lånetelefon som va söndrig! Så känns min egen som rena drömen! Så enkel å navigera i å så snygg å bra!! Love it! Jag ska aldrig mer klaga på den jag lovar!















2010-03-19 - 19:29:42 Hearth things | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Wiie! Äntligen!

Postat av: E M M A - den blonda http://emmadenblonda.blogg.se/

sv: vad konstigt, det ska funka
2010-03-19 (21:06:45)

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

vad hade hänt med din mobil?



jag har oxå spets tröja,fast i naturvit;)köpte den förra året och så fort dte blir varmare så tar jag på mig den igen;)



du blev super fin i håret vännen;)

poss
2010-03-20 (06:44:57)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: