Vårstädning hemma! Rosa galgar^¨



Börjat städa hemma inför visningen, inhandlat nya galgar i rosa så alla nya kläder får plats i garderoben inför visningen. Älskar för övrigt när allt är organiserat i färger och temat och allt på sin plats och i sin ordning hemma. Så det känns skönt å fixxa iordning. Men det står en hel full tvättkort i hallen + att det är en hel del att börja organisera å fixxa hemma och visningen är på söndag så. Det blir mycket tvätt och städ och förberedelse i helgen=/=)

 Känns både kul och inte kul hihihi, visningen blir kul såklart. Vi ska klämma in ett besök på Mio å Jysk med=) Å kika på en ny soffa=) Det blir skojj! Har inte bestämt mig än för vad jag tycker om de här rosa galgarna i siden än dock? Vad tycker ni? Dom är lite repade nedtill så de ska isåfall bytas, eller kanske väljer jag de ljuslila. Dom kostar allafall 99:- för 5st på åhlens.

2010-03-04 - 11:31:58 Home/ Inredning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Vårstädning hemma! Rosa galgar^¨

Postat av: JoJo http://r

sv; ja shoppar gör jag med, men äta kan jag inte göra. mår bra illa då ;o

jaså? :) mitt hår är något ljusare nu i alla fall. :) det börjar bli så ljust som jag vill ha det. ^^ lite mer silverschampoo så äre nog bra sen :)



men det gör inget :) vet ju att du läser den ibland :)

aaw, så söt du är! :) jag längtar jag med tills vi ses igen kära kusin! :)



ha en toppen torsdag! :) kramar
2010-03-04 (14:42:25)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: