Update Onsdag


Update: Jag mår väldigt bra och njuter av livet igen=)Våren är här och solen som tittar fram gör sitt såklart, men även de ljusare kvällarna & siffrorna på vågen som fortsätter peka nedåt=) Synd inte riktigt på det här kortet men 5 kg - ligger jag på nu=) & Det fortsätter nedåt! Så jag är jätte lycklig! Inte bara för det utan för att det mesta flyter på! Ett och annat bakslag får man räkna med men annars tycker jag det flyter på bra=) Det har varit ganska stressigt inför flytt och med allt men nu börjar det lugna ned sig som tur är=)

Denna veckan jobbar jag em/ kväll och i helgen 2 dagar, men inga heldygn=) Så nu på förmiddagen ska jag passa på att bara vara å försöka ta det lite lugnt. Har sparat över alla bilder, musik å videos till nya hårdisken=) Yeey! Tar sin tid att föra över allt men så värt det=) Då vet man att det är skyddat på en till enhet¨¨

Ha en underbar Ondsdag å lilllördag nu kära läsare!





2010-03-31 - 10:57:40 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Update Onsdag

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

jag fattar inte hur du lyckas.Vad gör du?
2010-03-31 (12:30:59)

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

tack för ditt svar=)

jag har beställt via nätet och den flaskan innehöll 250ml...finns väl inte större?

ska bli spännande att prova när den dyker upp;)

Men du är duktig och kämpar på så med vikten.Jag tränar ju pilates varje dag och arobic tre gånger i veckan minst en timme och sen gårjag ca 12tusen steg varje dag.Men ändån händer de inget.Jag räknar kcal och äter mycket protein (jämfört med innan) och äter minimalt med kolhydrater...det vill ändån inte ge med sig längre så jag vet inte riktig vad jag ska göra=/

Tack så mycket...du är super fin du med och du kommer att lyckas att nå ditt mål=)
2010-04-01 (11:48:19)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: