Snacka om bråttom!


Igår eftermiddag när jag skulle sätta in mina linser så blev jag helt paff. Vad konstigt? Min högra lins är ju konkav i formen lite då jag har ett litet brytningsfel där? Men till min förvåning var både linserna tunna å runda? Jag trodde jag såg i syne, men senn kännde jag att det inte var mina linser i ögonen. Det var min sambos! Shit han måste ha tagit fel på morgonen och tagit mina av misstag !Det konstiga i detta är att han inte märkt det förräns jag berättade det på eftermiddagen! Å knappt då, .. Och jag såg bra med hans linser med även om det blev fel. Inte bra inte bra, .. Men men vi har olika färger på linsetuina så de inte ska blandas ihop av misstag, .. Men men ibland händer det tydligen lätt olyckor ändå. Well well ingen skada skedd än allafall. Nu har jag mina å han sina allafall.... Snacka om weird scenario...

2010-03-13 - 10:06:35 Just 4 fun | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Snacka om bråttom!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: