Packa Packa!!


Shiiiiseeee!! Vad mycket vi har att göra nu, eller jag har att göra nu vill säga. Känner mig så stressad! Så fort hjärtat gått upp på morgonen till jobb kan jag inte somna om utan måste gå upp genast å sätta igång. Tur vi fick kartonger från jobb även=) Tror vi har 15-20 st nu;) Toppen! Bara å sätta fart! Har inte hunnit ta kort på håret hadde inte med kameran igår, stor miss! I know, men men får ta ett senare idag. Har så mkt att fixa innan flytten nu. Men håret blev super fint! Tusen tack till söta Sofie på Hairtime för ett toppen jobb med mitt hår! Det blev helt underbart! Bilder kommer i eftermiddag såfort jag hinner;) Ha en fin dag everyone!

2010-03-18 - 09:08:29 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Packa Packa!!

Postat av: Olga & Becca http://sweetolga.blogg.se/

Varelse= antingen eller.

Operationen gick bra och han är redan uppe och går ;)
2010-03-18 (11:04:56)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: