Outfit today*^¨


Nöjd å glad Areeyanna efter en förmiddag på stan ihop med älskling;) Tack hjärtat det var en toppen ide´! Helt klart värt å studsa upp tidigt ur sängen för;)


2010-03-27 - 14:38:33 Areyanna tipsar | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Outfit today*^¨

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

du ser alltid fräch och pigg ut=)



ja vaselin har jag alltid till läpparna och ibland till fötterna mer så får du bort sprickor och så.jag tar vaselin på fötterna och sen en stumpa på så blir de kanon;)



Åha...nå ja för jag har ju min magsjukdom och jag har ju maginfluensa symtomer varje dag så jag undrar om de blir mycket värre.

men om du märker sådan skillnad så kan man nog prova;)

kram
2010-03-28 (11:42:22)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: