Outfit today!


Outfit idag- Kofta , jeans leggins, långt linne, rosettskärp, pärlöronhängen, armband och vita stövlar. Längtar så till våren!  Då kan man äntligen ta fram alla härliga ljusa stövlar och öppna stilleter å härliga skor! Längtar längtar! Men men fram tills dess får de bli de svarta, Ha en skön fredag nu!

 

2010-03-05 - 11:40:35 Personligt | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Outfit today!

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

det va riktigt stjärnstatus på dig vännen.Ser ju riktigt ut som en kändis ju=)

jag har skrivit på bloggen vart jag hitta sakerna så du kan in i spana lite sj;)

tac så mycket för det...jag va osäker sj på färgen men trivdes ändån i den så de fick följa med mig hem;)

Tezzi är ganska tagen fortfarande men hoppas på att hon mår bättre imorron.Det är aldrig kul när de små liven är sjuka=/ha en jätte fin helg gumman

poss
2010-03-05 (18:54:42)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: