´Lyx mackor!


Varken älsklingen eller jag orkade äta nån riktig kvällsmat idag så det blev smarriga mackor istället. I love advocado,philadelpia, fetaost och räkor! För att inte tala om äggmackor! Brödet var supergott med! Å ostrullarna toppen goda! Lyx! Nu blir det sängen strax.  Det har varit en lång dag! PJuhh! Hjärtat har varit sjuk å jag har haft migrän och spytt i 6 tim innan medicinen stanna kvar å hjälpte=( Trodde verkligen jag skulle dööö=( Så ont hadde jag i skallen...å kroppen,.. så svag blev jag.. + Att vi städat inför visningen av vår lägenhet imorgon förmiddag^ ( Med " vi menas " jag å vår städerska"eftersom hjärtat varit sjuk.Å jag har tvättat 8 maskiner idag med tvätt till mig och hjärtat, .. + att vi handlat. Hmm, mycket idag, men men nu är det nästan helt klart och båda mår lite bättre=) Så det blir skönt å snooska ned i sängen nu=)Å drömma söta drömmar i sidenlakana¨¨Sweet dreams!

2010-03-06 - 23:21:35 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på ´Lyx mackor!

Postat av: FELICIA http://nappar.blogg.se/

Sv: tack, vad glá jag blir att du gillar min header! Du har en riktigt fin blogg nu med :) ha en fin helg.
2010-03-07 (12:14:14)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: