Just Relaxe^^^....


Varför ska det här vara så svårt? Att slappna av och ta det lugnt? Varva ned? Det händer så otroligt mycket kul i mitt liv just nu & massa spännande saker att jag inte kan varva ned....
 Igår när hjärtat å jag var på Atlantis Spa å han fick sin ansiktsbehandling, så satt vi i bastun efteråt å jag fick total panik å bara ville därifrån. Samma sak när jag inte gör någonting.
Den här inre stressen å driven har alltid styrt mig. Många säger att denna inre driven å go:et i människor och strävan framåt hela tiden utmärker driftiga ledare personer. Dom nöjjer sig aldrig med det näst bästa utan maximerar alltid sina prestationer och strävar alltid högre och längre fram. Driven gör en väldigt fokuserad när det verkligen gäller även men det är både plus och minus med denna personlighet. Kan man inte hantera mellan lägena å hitta sitt inre lugn kan det lätt gå över styr & resultera i att man bränner ut sig eller går in i väggen. Så att öva sig på att bara vara och varva ned är jätte viktigt. Jag ska se till att  bättra mig när det gäller detta=).
Det gånger jag kan slappna av är hemma ensam i badet då jag släcker ned och bara är så det är vad jag ska öva mig på mera framöver=) Att bara vara trots stressen å allt kul som händer just nu!

2010-03-29 - 10:55:00 Tänkvärt | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Just Relaxe^^^....


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: