It´s a beautyful day!


Solen skiner högt utanför och snön gnistrar och lyser upp i sitt vita härliga! Det här är nog första dagen på länge dock som jag uttalat mig positivt ang snön! Igår var värsta snöstormen när jag sluta jobb på morgonen! Kontraktet till nya lägenheten skulle skrivas men blåste iväg från oss!! Daaah!! Det var bara å ge sig ut efter å jaga det! Hmmm men men kontrakten blev skrivna så nu har vi en ny lägenhet om 2 mån=)=) Lovely! Idag blir det jobb igen å i helgen blir det att förbereda inför visning av vår lägenhet på söndag. Men det känns toppen ändå=) Har hunnit med att vila lite idag och ta ett skönt bad innan jobb! =) + tagit på mig min nya tröjja så det känns rätt ok ändå=) Ha en urskön tisdag everyone!

2010-03-02 - 12:46:28 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på It´s a beautyful day!

Postat av: emmie http://therockgirl.blogg.se/

SV; hoppas det blir vår snart !!!

Kramen
2010-03-02 (13:06:27)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: