Vem är jag utan ....



Utan honom? Vem är jag när solen har gått ned och rullgardinerna dragits ned? Vart kommer allt det här mörka ifrån som uppfyller min själ och tar ett totalt grepp om mitt hjärta och förvissar mig totalt om sin närvaro och totala extrema frånvaro... What´s happening to me??






2010-06-27 - 00:36:32 Personligt | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Vem är jag utan ....

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Hej gumman! Hade inte klickat in här på ett par dagar blir så ledsen när jag läser att ni gått isär:( Det är verkligen inte lätt att skjiljas från någon efter flera år. Har ju gått igenom det själv när jag gjorde slut med ett x jag hade i 5 år.. Men det går över.. Minns du i höstas när jag och Moeey gjorde slut det kändes verkligen som livet inte va värt någonting längre. Men tiden läker alla så hur det än låter så är det så. Hjärtat läker och man vet aldrig vad som händer i framtiden, herrens vägar äro outgrundliga! Säg bara till om du behöver prata gumman PUSSAR O KRAMAR OM! DU KOMMER TA DIG UR DETTA RESA DIG OCH VARA STARKARE ÄN BAMSE!
2010-06-27 (12:16:21)

Postat av: M

Världens finaste människa är du Rebecca.
2010-06-27 (21:00:33)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: