Vaknade upp på sjukhuset...

I söndags morse med detta...... + flera andra blåmärken och fingeravtryck.. Det säger sig själv kanske om vad som hänt? Jag orkar inte prata om det så mkt än,.. Men ni kanske förstår... Men jag är ok efter omständigheterna ok, ville bara säga det, jag lever och det är jag glad för! Det kan jag tacka min lyckliga stjärna för & tjejen jag ej kännde som räddade mig! <3<3 Jag var ute med 2 väninnor å käka i lördags å senn gick vi på Rix fm efterfesten + till 2 uteställen å dansa. ... 00.30 gick jag från krogen de 200 m till bussen men jag hann inte så långt....Tilläggas kan sägas att det här var helt oprovocerat & fullkomligt vansinnigt! Jag har varken pratat eller flörtat med nån på uteställena eller nått,.. Inget rättfärdigar detta ändå men så är det, däremot kan jag ha avisat någon på ett normalt schysst sätt..... Fattar inte hur dom tänker .... eller varför dom valde mig....

Fallet är under utredning ,....' Fruktansvärt, hoppas verkligen han/dom inte kommer undan med det här utan åker dit rejält så det smäller om det!


2010-06-03 - 23:55:25 Personligt | (7) kommentarer | Trackbacks ()

7 kommentarer på Vaknade upp på sjukhuset...

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Aj aj det va inte kul att se! Bra att du anmälde , hoppas dom hade övervakningskameror någonstans i närheten som kan ha fångat idioterna på bild. Sånna svin ska inte va ute bland vanliga människor.



Hoppas allt annat e bra trots omständigheterna! Jag fattar inte heller att jag vågade haha ja va riktigt rädd när jag kom dit och jag skakade när jag la mig på operationsbordet hehe men som tur var somnade jag fort:) Puss O kram
2010-06-04 (01:21:02)

Postat av: laura http://laauuraas.blogg.se/

sv: tavk så mycket! :D



men åfyfan!! Hoppas de får fast de som gjort såhär mot dej! :O
2010-06-04 (07:41:03)

Postat av: laura http://laauuraas.blogg.se/

sv: tack så mycket! :D



men åfyfan!! Hoppas de får fast de som gjort såhär mot dej! :O
2010-06-04 (07:41:23)

Postat av: Angie http://www.angieorex.se/

Men jösses ! Vad har hänt ???

Tackar för titten inne hos mig :D Ja, nog kommer den lilla att bli stor ! Han växer så det knakar varje dag och den stora schäferhannen jag har han e stoor han med...över måttet vad han "får" vara.



Är det en Japansk Spets du har brevid dig på kortet i loggan ?

Ha en bra dag :D !!!
2010-06-04 (07:49:33)

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

sv; det är inte alls skönt när man bränner sig. som tur är så har jag klarat mig ifrån det. :) blir man inte brunare om man smörjer in sig i kokosnötolja? eller är det bara nåt jag har fått för mig? :)



jaså? jag hittar typ ingenting nu när jag är på stan för att se om det finns nå snyggt att handla :P hur länge stannar ni i dalarna då? kommer ni ner nästa helg igen när brorsan tar studenten? :) skulle vara kul att träffa er igen! :) puss och love!
2010-06-04 (11:52:57)

Postat av: Ehlin http://madamehollywood.webblogg.se/

Hoppas dem åker dit!!!! De jävlarna!!!!!

Massa kram till dig!
2010-06-04 (18:08:02)

Postat av: BettyBoop

OMG!!

Helt otroligt! Fattar inte vad det är MED såna människor (utgår från att det är en kille..tyvärr)

Man måste känna sig otroligt lite, kränkt, svag m.m. om man kan göra sånt mot andr människor.

All kärlek till dig gummsan!

Vi är många som backar upp dig!



Pok!

Lisbeth
2010-06-04 (18:10:13)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: