SATC 2 <3<3


(Bilden är från Hjärtat å mig när v var på bio å såg SATC 2 i fredags)

Hej bloggers! Sorry för dålig å helt urkass uppdatering på bloggen denna veckan! =(=S
Jag har varit helt slut sedan jag började jobba igen i måndags! =/=)
Så´enormt kul å va igång igen men tufft å gå upp 05.00 4 dagar i rad när man är van vid åtmindstond 07.30??! Men men det är ett jobb som alla andra=) Å solskenet brukar vara så härligt just om morgnarna! Så jag hänger i! Snart är det semester=)<3<3<3 Lovely! Längtar Längtar;)<3<3<3 Allafall helgen har varit helt underbar som ni ser! Livet rullar på för mig å det händer så himla mycket kul nu! Har så mkt att berätta för er å så mkt kul att se fram emot=) <3<3<3 Mer kommer här strax å framöver så hang on!;) Jag lovar att bättre mej med uppdateringen!<3<3


2010-06-16 - 20:11:46 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på SATC 2 <3<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: