Längtar ut till solen;)



Längtar ut mot värmen å solen idag;) Utanför fönstret mitt är det strålande solsken!;)Men jag är
 för trött å matt idag för att kunna röra mig någon annanstanns än från sängen å till köket typ... =/
Jag är helt slut vill säga. Känns som någon dragit ur luften å all min glada energi är som spårlöst väck å borta,.. Jag vet att det är tillfälligt dock å att energin å lusten kommer tillbaka så småning om,.. Jag tänker inte ge upp eller låta det här besegra mig. Allt jag säger är att det är tufft, å attjag tänker låta det ta den tid det tar. Har endel att stå i idag med så det är bara till att sätta fart. Det är nog dags å gå upp nu allafall eller vad säger ni??;)


2010-06-24 - 11:10:52 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Längtar ut till solen;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: