Godnatt...


Hej*=)
Nu orkar jag inte mera idag, känner mej helt slut,.. Sovit dåligt å haft full rulle idag, haft två intervjuer med ansökande till rummet jag kommer hyra ut hemma här, + träffat M, ... Han lämnade nycklarna idag.. Det skär i hjärtat, så idag tänker jag varken spela att jag är glad å pigg eller låtsas som det regnar för det gör det inte. Får se om jag mår bättre när vilat lite. Ha en fin midsommar everyone !


2010-06-25 - 16:58:42 Everyday Life | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Godnatt...

Postat av: Ehlin http://madamehollywood.webblogg.se/

älskade, det skär i mitt hjärta. Hoppas du mår bättre snart! puss
2010-06-25 (19:03:29)

Postat av: M

kramar
2010-06-26 (12:16:07)

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

sv; hej sötnos! det var riktigt trevligt med, är bara så jobbigt att jag är så förkyld och så så jag inte orkar göra så mycket.. ;o oj, men gud, vad säger du? hur känns det då? :/

ja det har tagit slut av massa anledningar. ;o ska hälsa tillbaka! hoppas du är på topp snart igen! kramar < 3
2010-06-26 (12:26:07)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: