En stund av fulfillment=)



Stranden här ligger precis några sekunder ifrån där vi bor nu så hit brukar jag gå ned så fort jag får tillfälle=)<3<3 Jag älskar det! Ni förstår säkert varför va? Finns inget bättre! Man får sånn ro i hela kroppen när man sitter här och njuter på kvällarna! Fullständigt medvetenhet om nuet och känslan av totalt välbefinnande finner jag när jag sitter här<3<3




Har börjat skriva på min andra bok nu. Så det lär bli ett projekt som heter duga=)<3<3 Spännande! Vad den handlar om och mer exakt kommer innehålla kommer ni få se framöver<3<3<3<3


2010-06-19 - 09:08:24 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på En stund av fulfillment=)

Postat av: Sanne Stenander http://sannestenander.blogg.se/

Ååå gillar du att skriva böcker? :D Vad handlar den första om????
2010-06-19 (10:46:05)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: