Det är slut...



Det är slut mellan mig och mitt ex... M.... Han har flyttat ut sina saker och sagan är slut... Det känns som mitt hjärta har gått itu, tusen bitar,.. men jag känner på mig att det här nog blir bäst för båda just nu. Var och en med sitt och egen tid. Det har varit så mkt för oss båda, och för mig nu det sista att det inte gick.... 6 år går så snabbt,... Många minnen och delade upplevelser, känslor, sorg och besvikelse ... Jag har inte varit ensam på väldigt länge men jag känner att jag behöver tid för mig själv för att läka och för att må bra. Vi får hoppas att det här kan bli bra för oss båda så småning om. Vad som händer framöver finns inga garantier för det vet vi inte än  resan har bara börjat och det kommer ta tid att hitta hem igen. Men vi får ge det tid, jag ska ge det tid och mig själv tid. <3<3<3 Så blir det nog bra till slut...





2010-06-23 - 11:57:04 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Det är slut...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: