Affärslunch?!!=)



Naaa jag blev bjuden på lunch av min kära extra mamma Pia i affären i stan igår=) Hon är helt lovely! En sånn härlig power pingla! Med världens största hjärta! Hon är helt amazing! Så glad att jag fått äran att lära känna dig Pia<3<3<3 You´re Great! Du kan lyckas med precis vad du än vill å så önskar om du bara set your mind to it ! Du  går kan gå så mkt längre än du tror! Tack för lunchen sötnos! Å tack för ännu en underbar dag i ditt sällskap! Tack!  <3<3<3




2010-06-19 - 09:47:32 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Affärslunch?!!=)

Postat av: Madamehollywood http://madamehollywood.webblogg.se/

Hej söt!



Jag dricker NOKA så ofta jag kan. För det mesta är det det jag dricker. Har inte så mycket mat i kylen heller så jag har typ inget val. Hehe :)
2010-06-19 (11:07:37)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: