Yeeey nu kommer solen!!

 Hej! Nu är jag tillbaka från en jätte skojjig heldag på allas vårat Älskade å hatade Ullared å Gekås! Lovely!!!Fyndat massa kul till hemma å mej själv! Skit snygga toppar med!!! Wieeee!! Min kamera har ej batteri dock så jag återkommer med bilder imorron! Fullträff helt enkelt! Slutsumman slutade på netta 1200:-=) Fått hem nya Juicy cotoure väskan med som är såååå fin!!! Bilder kommer imorrn I promise!!<3<3<3<3 Ååh I´m soo in love with my new bag!!!<3<3Hurray!!<3<3

 Hehehe men det var det sååå värt! Lovely! Å vet ni vad som är ännu bättre??!! Att solen å värmen är påväg in över sverige igen !!! <3<3<3 Wieee! Redan på Tisdag sveper värmen in över sverige med 20-24 grader varmt enligt smhi! Lovely!! Då blir det beachen med kära syster som kommer hit imorron!!! Yeeey!! Så fram med strandväskan å badkläderna!! För nu blir det badväder!!!



Ha en fortsatt fin kväll nu så ses vi imorrn så¨kommer bildregn från dagen=)


2010-07-25 - 20:02:57 Hearth things | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Yeeey nu kommer solen!!

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Hej gumman! kul att du hittade massa fynd! Jag håller med dig till 100% med håret. jag trivs inte alls med detta. Det är inte snyggt!!! Men nu har jag testat det. Ska stå ut ett par veckor iallafall sen byter jag till kosmetikan igen! Tror detta va sista gången jag provar något nytt hår hehe bättre hålla sig till det man vet är bra:) PUSS
2010-07-26 (01:48:31)

Postat av: frida http://fridahelaveckan.blogg.se/

Tack tack för den supergulliga kommentaren! :)

Linnet är från H&M om jag minns rätt så kostade det bara 50kr :)



Vilken fin blogg du har tjejen! Kram
2010-07-26 (13:36:41)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: