Sunshine day=)

Hej hopp! =) Hur har ni det i värmen? Jag har jobbat idag å kämpat på men vi har haft en helt underbar dag ändå=) Lovely day på stan och promenad längs vätterstranden=) Softat hemma nu och städat å börjat packa upp det sista ur mina lådor senn flytten.. I know men den här tjejen har mkt grejjer=/=) Så nu börjar det bli klart + nya sängen kom idag med=) så den ska jag bära i på den tomma sidan soon=) Lovely" Äntligen kan man sova normalt<3<3<3 Nu blir det lite bloggläsning å senn middagslagning, händer hos er? Ha en fortsatt fin kväll!


Lovely! Längtar till semestern dock då jag med kan ligga i solstolen å gotta mig=)

2010-07-12 - 19:32:15 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Sunshine day=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: