Stylat om i Butiken=)

Bytte ut lite av inredningen jag å tjejerna å snyggade till disken lite å skyltfönstrena=)
Tyckte det behövdes investeras i lite nytt=) 1000:- höll vi budgeten på=) Hitta denna söta Ljuslykta i limegrönt med söta fjärilar på Village=) Å stenen å hjärtat + fjärilarna i blomman är från en blombutik i stan^^



^
Inredningen i disken är densamma men färgen på tyget under är nytt å nya=)


Dare to dream a little=) Love the kristall å ljusen!


Världens bästa bhmärke=) Chantelle å Passionata<3<3


Disken again..


Dessa är mina favvo sååå fina!! Me like! Nååå vad tycks??=) Det är långt ifrån färdigt än dock men genast mkt bättre=) Nya kläder är beställda till hösten så nu rear vi ut sommarkläderna fortast möjligt så ska jag beställa hem hår å makeup även =) Å inreda coaching rummet även<3<3<3 Det kommer bli grymt!! <3<3<3




2010-07-11 - 13:55:08 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Stylat om i Butiken=)

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Å gud så himla fint! Hoppas det går bra:) Jag kommer hem på Fredag snackar på msn då;) Puss
2010-07-12 (09:34:41)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: