Goodmorning Sunshines!<3

Åååh vilken härlig morgon att vakna till! Stålande sol och en pigg Areyanna;) Sovit som en princepessa inatt! Wieeee! Nu känns det sååå mkt lättare å åka å jobba idag! Jobbar 10.00- 18.00 idag=/ Men men det blir fun! Så härligt väder ute så å pigg är jag med det har jag inte varit på länge=)

Vill tipsa er om denna toppen produkt! Again! Forever Living Aloevera på dunk som är toppen för kropp å hälsan å magen speciellt! Min mage mår som en princessa med denna! Den räcker en mån ca å kostar ca 270-320:-. Jag kommer även bli återförsäljare av dessa när jag startar upp mitt eget i Aug så håll utkik här framöver;) Om ni har vägarna förbi senn i jönköping=) Jag brukar ta den på morgonen å kvällen i ett sött playboy shot glas;)



Toppen med lite reload även! Love it!
Ha en fin dag babes!! C-ya!! ;) Pusss!!!


2010-07-03 - 08:02:28 Areyanna tipsar | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Goodmorning Sunshines!<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: