Good Morning Sunshines!

Rise & Shine=) Nån som är uppe med tuppen denna onsdags morron?? Naa antog det hehe=) Kännde mig dötrött imorse när jag stegade upp ur sängen kring 6 snåret =/ Man är inte människa när man får lov å gå upp innan 07.00=/ Allafall inte jag som är kvällsmänniska... Vet knappt vart jag är de veckorna jag jobbar 06.00-15.30/16.00....

Speciellt för mig som är van att jobba skiftschema å heldygn senn behandlingsjobbet... Wish I miss! Men men nu när man väll kommit upp ¨å iväg känns det lite bättre=)Jobbar kvar då å då på mitt gamla jobb=) 

Somna direkt när jag kom hem från jobbet igår ett par tim, dötrött,... Men men så är det vissa veckor då är energin helt drained...=(Känner ni igen er där? Bara ¨å inse att alla dagar å veckor inte kan va på topp=)

 I need Weekation now!!! <3<3<3 Soon snart så next week har jag 4a härliga veckor framför mig=) Trist väder idag med men men, Imorrn ska det bli strålande sol enligt Smhi;) Sitter på jobb å kikar in snabbt. Jobbar 7-15 idag med, så vi ses after;)  Ska fixa å grejja lite hemma idag är det tänkt. Händer hos er?
Ha en fin dag everyone!




2010-07-14 - 07:58:53 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Good Morning Sunshines!

Postat av: Kamilah

Tänkte bara fråga vart du köpt dom söta underkläderna igår? Precis min stil oxå :-)
2010-07-14 (11:08:47)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: