Dags för Detox igen=)

Då var det dags igen för sommarsäsongens efterlängtade detoxkur!  Åååh vad jag Har längtat så till att börja med denna nu=) Sist jag gjorde den var ju evighter sedan! Jobb stress å massa annat har kommit emellan tyvärr=( Men men nu tar jag nya tag! Känns jätte skönt å få rensa ut alla slagprodukter å skräp som kroppen samlat på sig! Det blir en ny start för mig och detoxen är ett bra exempel på det att man renas inifrån och ut=) Så efteråt kommer jag att glänsa;) Jag kan lova er såmycket allfall=) Methodraine har jag bloggat om tidigare så sök i arkivet om ni vill veta mer om det eller googla den=) Min  nya har en smak av tranbär och äpplen<3<3 Perfekt!




Kuren varar  20 dagar och ger fullt av ny vitalitet, kraft, ork och energi! Yeeey! Kan hjälpa till lite på vågen när man räknar nedåt även så vi får hoppas att det visar sig även den här gången;)


2010-07-17 - 13:10:46 Areyanna tipsar | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Dags för Detox igen=)

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

hej gumman ! Åh jag hade med velat ha den! vart kan ja köpa den?? Verkar ju skit bra!! ja behöver rensa mig från allt gammalt en liten nystart med både kropp o själ!
2010-07-18 (02:57:40)

Postat av: Michaila - rösta och bli länkad http://michaila.blogg.se/

Vart finns det där att köpa? skulle vilja testa!:D
2010-07-18 (22:41:46)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: