Cosmos and Rose @ TwinCity<3<3<3

Hej! Läget ? Förlåt för sen uppdatering det senaste här på bloggen!!=( As Usual=( Så har jag haft fullt upp, varit mkt tuffa beslut å jobbigheter, .. Det går mkt upp å ned just nu å ofta har jag inte energin eller tiden till att uppdatera er om min hektiska vardag å livet men men bättring  är påväg=) Livet har sina ups and Downs;)



Lovely Day!Hadde världens bästa sunshine day igår på jobb! Solen sken och allt var sådär härligt å perfekt som det kan va ibland! Livet har sina ljuspunkter helt klart! =)<3<3 Senn avslutade jag den perfekta onsdagen ihop med min härliga väninna S! ååååh vilken härlig eftermiddag vi hadde ihop=) Lovely! Cosmos å Rosevin + massa härligt skitsnack å catch up time stod på menyn;) Vi skratta ihjäl oss dock då alla vände sig om när vi asgarva då den stora solparasollen ramla ned över vårat bord helt out of the blue rakt över oss hahahaha=) Snacka om in the mist of attention*=)



Summer Coctails;)




Älskar twin å dess härliga uteservering med riviera feeling
 där coctailsen avlöser varann;)


2010-07-01 - 20:41:42 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Cosmos and Rose @ TwinCity<3<3<3

Postat av: Mimma http://meandcharlie.blogg.se/

Ser riktigt fräscht ut :)
2010-07-06 (21:32:24)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: