Wieee!! Wonderful!



Jag är uppe å hoppar! Finally! Vaknat pigg igen för andra gången denna veckan! Sitter i min rosa fluffiga morgonrock å myser med mina söta rosa snofflisar jag fick av hjärtat i julklapp<3<3 Resten av dagarna har jag varit dösjuk å dötrött å bara släpat mej upp klockan 05.00 varje morgon. Så när sambons klocka ringde imorse å min klockan 06.00 känndes det inte så farligt=) Vi kan ligga kvar i sängen bra länge innan han skulle iväg! Mysigt! Idag ska jag träffa en väninna å förhoppningsvis orka träna lite=) Har mängder av tvätt att ta tag i å lite annat å små pyssla med! Ska fixa det sista med håret med så jag kan bli mitt gamla vanliga jag. Wieee=) This gon be a braaa dag!!

2010-01-15 - 07:53:21 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Wieee!! Wonderful!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: