Storstädning/utrensning 2010*¨¨




Varje år får jag för mig att storstäda och rensa hemma=) Ibland händer det så klart lite oftare än 1 gång per år men en stor gång per år och några smårensningar. Igår storstädade jag och rensa hela lägenheten. Det mesta allafall! Garderoben, sovrummet, badrummet, makeupen och alla magasin. Köpte 2 nya magasin dock=) In med det gamla och Ut med det nya! Det här året kommer att bli super bra känner jag! Jag har redan skrivit upp månadens bestyr och årets mål i min söta bok! Tacksamhetsboken måste jag ta fram och skriva i lite med! Det är lätt hänt att man glömmer den! Några av det saker jag fått gjort igår:

* Jag har dammat av alla tränings DvD:r och kollat igenom alla träningsmagasin
* Jag har rensat ut alla modemagasin från förra året, nästan alla
* Storstädat bland alla prylar och omförflyttat och slängt endel
* Skrivit min planeringslista för den här månaden
* Skrivit nya mål för 2010

* Storstädat bland alla mina skönhetsprylar och attiraljer
* Storstädat garderoben
*Gjort om spellistan för gymträningen i ipoden
* Börjat rensa bilderna på datorn

Några av målen 2010:

* Skaffa externt minne till alla bilderna på min dator
* Gå ned i fettvikt, och belöna mig med en tatuering på ryggen när jag nått mitt mål
* Hitta en nya lägenhet till mej och bajby en 3a närmre stan=)
* Bli bättre på att laga mat hemma och inte äta ute hela tiden
* Komma ihåg att ta alla mina vitaminer och aloeveran varje dag
* Börja med morgonträning och dela upp muskelträningen i grupper
*Köra fler gruppträningspass på gymmet
* Börja planera semesteresa 2010
*Secret!!
*Köpta ny almenacka för 2010

*¨¨Have fun! Det viktigaste av allt! Att ha roligt under tiden! *¨¨




2010-01-06 - 10:33:53 Personligt | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Storstädning/utrensning 2010*¨¨


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: