Sola next!


Tvättat å städat hemma redan=) Wiee=) Nu ska jag bara torktumla tvätten å senn gå å sola=) Efter solningen blir det en sväng på stan å senn gymmet med söta Tina=) Wieee=)

2010-01-15 - 11:40:57 Everyday Life | (4) kommentarer | Trackbacks ()

4 kommentarer på Sola next!

Postat av: Mamma till Melwin http://hannafors.blogg.se/

Skönt att du börjar bli piggare och mår bättre!" :)

Vi eller Melwin blev inlagd på sjukhuset för värdet var 363 så han fick sola, för gränsen till solning är vid 350.

Så vi blev inlagda i tisdags kväll och kom hem igår eftermiddag.

Så han är helt sönderstucken pojken min :(. 3-4 gånger stack dom honom i vardera fot, 2-3 gånger i vardera hand.

Så var vi och tog ett prov idag med för att se vad värdet ligger på, så får hoppas det är bra nu, dom ringer här i eftermiddag om någon timme.



HÄnder i hegen då? :)

Kramar
2010-01-15 (13:17:48)

Postat av: Mamma till Melwin http://hannafors.blogg.se/

Skönt att du börjar bli piggare och mår bättre!" :)

Vi eller Melwin blev inlagd på sjukhuset för värdet var 363 så han fick sola, för gränsen till solning är vid 350.

Så vi blev inlagda i tisdags kväll och kom hem igår eftermiddag.

Så han är helt sönderstucken pojken min :(. 3-4 gånger stack dom honom i vardera fot, 2-3 gånger i vardera hand.

Så var vi och tog ett prov idag med för att se vad värdet ligger på, så får hoppas det är bra nu, dom ringer här i eftermiddag om någon timme.



HÄnder i hegen då? :)

Kramar
2010-01-15 (13:18:05)

Postat av: Anonym

*förlåt mig snosk för mitt uppförande men jag var sjukis ;(*
2010-01-17 (08:30:38)

Postat av: Rebecca http://rebeccaan.blogg.se/

härligt! :D
2010-01-18 (22:23:09)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: