Jag har dött och kommit tillbaka=)


Dom här sista dagarna har inte varit nådiga kan jag säga! Hela förra veckan va mysko med! Jag va helknas dålig hela tiden trött å halvförkyld som denna veckan. Va och lämna proverna på VC. Har varken hunnit eller orkat blogga då allt jag gjort är att jobbat och sovit typ..
Idag är första dagen jag känner att krafterna är tillbaka=) Toppen! Känns som jag dött å kommit tillbaka! Jag skojjar inte! Igår var jag så trött så jag grina när jag kom hem från jobb, å då var klockan bara 4!! Idag kom jag hem 5. Börja senare idag vid 7. Annars har jag varit uppe och studsat iväg till jobb 04.50. Helt sjukt tidigt! Funkar inte alls när man är förkyld! Men jag har kämpat!
Har endel att ta igen hemma här nu dock! Så idag blev det disk och städ! Tack hjärtat för din stora eskapad med disken! Wieee nu kan man va i köket igen! Annat som är kul som hänt i veckan va Maui besöket, han var här å gosa sig lite senn somna han i vår säng på kvällen=) Sååå go! + Att jag sytt klart håret, nästan=) Bilder kommer när det är klart=)Ha en fin kväll!


2010-01-13 - 18:34:11 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Jag har dött och kommit tillbaka=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: