Ikeamat*¨¨


Ugnsbakad lax med potatis och Broccolibakelse,rotfrukter och gräslöksås! Supergod sallad och efterätt =) Väl där träffa vi några av martins gamla jobbkompisar. Dom var helt Hilarious! Fast dom tyckte nog vi var rätt roliga med för den delen! Några av meningarna som utbyttes var:

: Skit oxxå dom hadde inte samma pris som innan, då det är röd dag idag. Du din snålis äsch, 55 kr är som klippt och skuret juh- äh för 17 kr känndes det mkt godare=) ( Dom åt köttbullar och potatis)

- Jasså ni är här å shoppar? Njaa vi skulle egentligen bara ha en stekpanna å några småsaker( svarar min sambo)  Jasså? Vad är det för nått rosa som sticker ut där då? hihihi, har du valt den? Stackars min kille.. hihi

-Vi har köpt galgar med, Så han kan hänga upp sina kläder säger jag skämtsamt. Killarna skrattar, var det en pik tro? Hahahahahahahahahahaa...

Vad köpte vi mer tro, jo fina ljusblåa glas och en praktiskt snygg påshållare, en bra vitlökspress och lite annat. Bilder kommer senare.

2010-01-07 - 10:16:17 Just 4 fun | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Ikeamat*¨¨

Postat av: Ehlin http://madamehollywood.webblogg.se/

åh vad gott det ser ut! Sitter här och är hungrig och det verkligen vattnas i munnen på mig just nu... dags att göra lite mat kanske. =) hehe.
2010-01-09 (13:37:45)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: