Give me Candy!!


Jag blir tookig! Varför blir man alltid sugen på godis såfort man är lite förkyld? Känner att jag bara måste ha godis idag! =/Men men får se hur det blir med det,.. Vi har precis käkat å godisuget vill inte ge sig ändå? Måste va nått jag fått på hjärnan bara för att det är måndag å man absolut inte ska äta godis!

Åt inget godis i helgen men åt både pizza å glass, så det är väll sak samma, men det tyckte tydligen inte min hjärna hahaha. Neeheepp, nu blir det iväg till gymmet istället å senn direkt isäng då jag börjar 06.00 imorrn å uppgång blir 04.50. This weeek sucks kan man säga, tidiga morgnar + helgjobbande men men det är bara å kämpa på! Tröstgodis blir det inget idag bara för det haha=) Ha en fin kväll!

2010-01-25 - 18:20:01 Just 4 fun | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Give me Candy!!

Postat av: MyzaaN - Princess Pink http://myzaans.blogg.se/

Hahah visst är det hemskt ?! :O

haha ohh :/ du gjorde mig sugen på lös godis...

fy!

haha ja spring till gymet ;)
2010-01-25 (21:26:30)

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

vilket sugen jag blev efter godis..!!lägg inte upp sådannan bilder..skrattar.

jag är likadan ,så fort jag blir sjuk så vill jag äta allt mög som är onyttigt.Men jag tycker att när man är sjuker så kan man väl unna sig lite gott...=)

poss
2010-01-26 (09:43:40)

Postat av: unique http://saratilling.devote.se

Tackar o bugar =)



Jag håller mig till en frossardag i veckan. Måste bli av med mina extra kilo. Fast din bild frestar en del hahahaha
2010-01-26 (10:38:21)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: