Äntligen hemma=)


Wiee vilken mysig eftermiddag=) Sluta 15.30 idag men kom just hem. Har hunnit fixa lite ärenden på stan å ätit sushi =) Isfrusen av kylan å snöstormen utanför dock! Bleeeeeeeeee=(!! Men men då finns det fler tillfällen å  krypa ned i sängen mysa å med en bra bok! Gosiga nötter ska jag njuta av med;) Yummy! Har haft en supermysig kväll igår hos söta Maddis å maui! Lima (katten) hadde jätte skojj genom att hoppa på mej när jag minst ana det inatt å skrämma slag på mig=) Va han inte på halsen å huvet så va han på fötterna! hihihi! Tack för en mysig kväll Maddis!! <3<3 Det får vi göra snart igen!!=)Nu blir det mys hemma å senn direkt i säng. Imorrn blir en tidig dag igen=( 05.00 Upp... Ha en fin kväll!

2010-01-27 - 17:21:06 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Äntligen hemma=)

Postat av: Rebecca http://rebeccaan.blogg.se/

hoppas du haft en bra dag!
2010-01-27 (21:55:32)

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Jag läste den boken för lite mer än ett år sedan tyckte den var jätte bra magdalena bjöd på sig själv och verkade vara en väldigt jordnära människa boken var väldigt väl skriven:) KRAM
2010-01-28 (02:49:11)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: