Light Pink ipodsport armband=)


Wieee=) Äntligen kan jag träna som jag vill igen! Så jobbigt å ha ipoden ihoptryckt mellan tutten å sportlinnet=( Nu blir det mkt roligare å träna igen! Yeeey! Matchar precis i färgen med!  Trist att vi inte har sånna här söta hemma i sverige!

2010-02-03 - 11:05:30 Areyanna tipsar | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Light Pink ipodsport armband=)

Postat av: Sosso http://lomia.blogg.se/

fan va smart jag har inte sett detta faktiskt...



Såg att du fått skicka efter det..vad kostade det sammanlagt med frakt o allt.



sv: jo det var prat om att få en ny lever men de tog det denna vägen först pga levern är det snabbaste organet till återhämting i kroppen och om man kan ta bort fettet i lerern så kanske den blir bättre =)



det hoppades vi på



kramis
2010-02-03 (12:33:51)

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Söt o smart grej:) Japp det e näsan jag ska göra fettsugning känns lite onördigt just nu , jag har fortfarande inte tagit tag i min träning o så länge ja ändå tror att går o träna bort så hoppar ja det, kanske i framtiden om ja gjort allt o fortfarande inte gått ner:) KRAM
2010-02-03 (19:44:01)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: