Camo thermos!


Wieee! Äntligen slipper jag frysa om bena!! Härligt! Hur fult är det dock inte med thermobyxor? Senn hitta jag dom här coola i camofärg=) Dom funkar juh, eller? Tänker ha dem till och från jobbet allafall, fryser ihjäl annars å det är det ju inte värt =) Vad tycker ni? Varm och ful eller snygg och iskall?

2010-02-16 - 09:33:06 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Camo thermos!

Postat av: Ehlin http://madamehollywood.webblogg.se/

Hej! Grejen är att vi bor ju i 2:a hand. Finns ju inget annat om man inte stått i bostadskö i 20 år.. vilket jag heller inte har så det kommer bli 2:a hand i säkert 6-7 år till. Drygt.. med tanke på att man aldrig kan köpa några möbler för man vet aldrig vart man flyttar nästa gång och om möblerna får plats. Så allt jag har är mina kläder och såna saker. :( Känns som att man "driver" omkring bara.... :( Hoppas iaf att bostadskön skänker lite tur och att jag snart har en 2:a eller 3:a i 1:a hand! :D
2010-02-16 (09:48:31)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: