70 timmars jobbvecka?


Det här är ju inte klokt! Ore? Hmm denna vecka funkar väll någorlunda dock trots att jobbtiderna ligger lite konstigt genom att jag börjar på em å slutar sent, men ändå. Nästa vecka vill jag inte ens tänka på haha! Anyway, jag har allafall förmiddagen idag å fixa å vila lite innan resten av stressande jobbpass sätter igång. Lovade rycka in lite på mitt gamla jobb. I love it men det blir mkt genom att jag redan jobbar heltid, 70 tim vecka? Hmmm, kanske endel väljer det, men då väljer dom väl oftast vad dom jobbar med me? Kan va bra dock med lite extra pengar framöver inför flytten med så det är nog bara till att bita ihop=) Nu ska jag allafall ta ett varmt skönt bad å planera lite för veckan så den går ihop trots mina dubbla jobbpass å långa dagar. Ett varmt skönt bad känns perfekt då orkar jag nog=)

2010-02-17 - 10:48:33 Everyday Life | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på 70 timmars jobbvecka?

Postat av: madde http://www.madeleinemeurk@hotmail,com

onFocus="this.value=''; this.onfocus=null;">Push it Babe<3



Spinning är en nära döden upplevelse men shiit va fett man bränner :D
2010-02-17 (12:16:21)

Postat av: sarah http://divamom.se/sarah

Hon e född 12 veckor för tidigt =)



Nej haha ja det finns fler liljeholmen .. lr har ett här i sthlm iaf =)..



Aaa ok.. hur mkt har du gått ner totalt ..- vill ju oxå börja - är fortfarande inte av med gravidkilona å bästa e ju att köra en sån här kur . =)
2010-02-17 (12:53:09)

Postat av: Jela - Bebis i mars http://jeliz.blogg.se/

Tack snälla :)
2010-02-17 (13:21:30)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: