Vovve påväg?

Älskade King! Hela mitt hjärta säger ja, men mitt andra jag tvekar. Kommer jag kunna ge dej den stimulans och aktivering du kommer behöva  när du blir större? Och kommer jag kunna forma dej till en lugn söt vovve även när du blir stor? En stolt vovve som älskar andra hundar vovvar å djur? Jag kommer aldrig kunna ändra andra människors korkade värderingar å förutfattade meningar om dig men jag kan ge dig ett tryggt hem och villkorslös kärlek !
 Du kommer bli min bästa vän, och jag vill mer än allt annat vara din! Frågan är om jag kommer kunna ge dej det du behöver? Jag vet att jag kan men samtidigt är det ett stort ansvar på en så stor hund ensam. Nu är du liten å söt men vem vet när du blir större? Du kommer kunna övermanna mej direkt, men lär jag dig lyda min röst och kommandon så kan vi klara vad som helst" Du och jag king! Vilket powerteam!! Jag vill så gärna!!!! Tro inget annat!
Du är min dröm! Å jag blev kär i dig från första start! Jag älskar dej King!<3 Jag måste tänka igenom det dock. Jag vill kunna ge dej allt isåfall!




Finns ingen finare för mej...<3

2010-08-05 - 14:06:53 Friends & Family | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Vovve påväg?

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Hej gumman! Gud så söt! Jag tycker du gör helt riktigt i att tänka igenom beslutet ordentligt det e ett himla ansvar. Jag skaffade ju 2 st med Moey men han hade inget intresse för dom och det var för jobbigt för mig att ta hand om dom själv. Min farmor och farfar fick tillslut dollar dom har tid för honom och jag kan träffa han när jag vill. Baileys bor ena veckan hos mig och andra veckan hos pappa. Jag har helt enkelt inte tid för att ta hand om dom båda på heltid. Dessutom kan man inte lämna dom ensama dom e bortskämda o har aldrig varit själva det e ju så klart mitt fel och chihuahua e sånna knähundar dom ska sitta i knät o följa efter dig hela tiden det är faktist ganska jobbigt. Men kärleken man får av sin hund är så villkorslös och fantastisk! tror du blir en bra hund mamma!!!



Angående singel livet är det bra! Jag har inte mått så här bra på flera år om jag ska vara ärlig. Jag känner mig stark, kan göra vad jag vill och världen ligger för äns fötter hehe.



Jag ska värdera lägenheten för jag tänker sälja den efter jul ska lämna allt o alla ta pengarna o sticka till Usa och testa lyckan! Man lever bara en gång o jag trivs inte i sverige. Det värsta som kan hända är att jag får komma hem igen:) PUSS O KRAM
2010-08-05 (15:05:48)

Postat av: M

Så fin, han kommer bli en fin hund när han blir stor som tar hand om bicca. Jag tror faktiskt att han gillar dig <3. Får jag vara med på ett hörn också om du skaffar snoOskis ?:)
2010-08-06 (11:16:40)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: