Första dagen med King<3

Gu va härlig den här hunden är! *Lycka*=) Så stolt matte han har! Så mysigt å va ute å busa tycker både han å jag! Kommer en ny fas i mitt liv nu. Känner att jag behöver varva ned lite, har varit mkt nu å jag har inte mått så bra. Så jag tänker dra ned på tempot lite och bara vara i Nuet med min vovve=) Somliga kanske tycker det låter förfärligt trist å dull av er som läser där ute men jag själv tycker det låter helt underbart<3 Idag har vi spenderat dagen i parken häromkring å på stranden <3<3<3 Härligt härligt! Å King har hälsat på både stora å små vovvar + charmat alla mattar å hussar + skaffat massa nya vänner=) Ikväll åker vi med pappa upp till Familjen i Dalarna<3<3 Så King får åka lång resa ikväll! Men han sover nog mest Gospojken min<3




Världens finaste! I love you King!<3



2010-08-10 - 13:45:47 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Första dagen med King<3

Postat av: Isabelle

Var har du fått tag i lille King? Det blev ingen chihuahua alltså? Kramar
2010-08-11 (09:40:10)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: